Google+ Followers

21 Ekim 2013 Pazartesi

Ele Ayni Sen(KOMEDİ)

Ele Ayni Sen Tiyatro Oyunu İçin bağlantımızı tıklayınız.

KOCA- Geçmiş olsun gari , gari geçmiş olsun ,neyittin?
KARI-Gız memmet, eyle varya beşdene doğurdum bu öyle zor oldu heş birine de benzemiy.
KOCA-Uy ananm herif mi oldi?
KARI-Memmet?
KOCA-He, ne?
KARI-Gulağları varya eyle aşma ğulağ , tıpgım sen.
KOCA-Uy gurban olim ben ona, herif mi oldi?
KARI-Gız memmet.?
KOCA-Ha bu gözleri varya
KARI-He
KOCA-Gadal aha,tıpgım sen
KARI-Uy ona gurban olim,herif mi oldi , herif?
KOCA-Memmet?
KARI-Ne?
KOCA-Burni varya , öyle kartoz, tıpgım sen.
KARI-Essaf mı diysen?
KOCA-He.
KARI-Aman herif mi oldi?
KOCA-Memmet?
KARI-He.
KOCA-Ağzı varya
KARI-He.
KOCA-Eyle sene benzir ,muziylemesine gidir.
KARI-Uy gurban olim ,herif mi oldi?
KOCA-Memmet?
KARI-Ne?
KOCA-Gerisi de bene benzir.

MÜKERREM KALKAN
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ


COLA DADAŞ

Orçun elinde cola dadaş içip bir yandan da elinde tesbih çekmektedir.Plakta İzel'in "ağladım sabaha kadar" şarkısı çalmaktadır.Murat elinde bir çanta olduğu halde içeri girer.

ORÇUN-Merhaba Orçun nasılsın?
MURAT-Neydim oğlim görmir misen cola dadaş içirem.
ORÇUN-Cola dadaş mı? İyi de neden böyle konuşuyorsun?
MURAT-Y a neydim ula , senin gibi gırilim mi?
ORÇUN-Ya peki bir kahve alabilir miyim?
(Garson kahveyi getirir.)
MURAT-Dün bi gız gördüm iki saat takip ettim oğlim.
ORÇUN-Neden?
MURAT-Sevirem oğlim, takip de mi etmiyeğ.
ORÇUN-Peki kız biliyor mu bari?
MURAT-Deli mi sen oğlim ,belli eder miyem yav.
(Bir süre dalgın bir şekilde durar.)
ORÇUN-Cemal Cemal dediler Cemal de gitti ne olacak bu takımın hali.
MURAT-Hı takım ,Cemal
ORÇUN-Erzurum spor oğlim senin tağımın.
MURAT-Hı hesap lütfen.
ORÇUN-Bırağ ulan ğıllo.Benim masama gelmiş hesap ödir.
MURAT-Peki teşekkürler sağol sağol.
ORÇUN-Şiit la bana bağ.
MURAT-Eee ,efendim.
ORÇUN-Anangile selam söyle.
MÜKERREM KALKAN
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ






GİDİREM
(Koca ölüm döşeğinde yatmaktadır.Karısı ise başında Kuran okumaktadır.)

KOCA-Ih gari ,gız gari , ıhh sana bişe diyecem , bişe diyecem nasıl diyim ,haggını helal et ,ha ölirem ben , bağsana bi şey itiraf edecem . Gari , hıı nasıl diyim . Benim bir dostum vardı.Seni ben aldattım onan.Yıllarca aldattım. Oyy oyy.

KARI-Bilirem , bilirem zaten onun için zehirledim seni.

MÜKERREM KALKAN
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ


ÇAT
adam:ana neydiysen
gari:görmirmisen oğil çatlaşirem
adam:ana çat deyil çet çet
gari:ha çat ha çet ikiside bir
gari:abunu öğrendimya oğil dunyanin soni
adam:bahim hele ana nasil çet yapiysin
gari:bak oğul deyki nerelisen
gari:dur yazaherzurum
gari:la abu ne f misen m misen
adam:gız ana f kızmisam m erkekmisen
gari:allah eyligin vermiye
gari:ne f misen m misen o nebiçin bur bende yazım
gari:bende d yim
adam:ana d nedemek
gari:ey oğul dulum daha
gari:dur yazah bende guzi yanih pancar pişürdüm
gari:dir o nasil yemek torbah başan hele yede gör nasıl dey senin yediğin yemeği kimse yemey
adam:maşallay eppey ilerlettin devamsiz çağ atladi uzaya gidiylerabu neki çocuhlar oynirler
gari:oy aman hele dur oğil sıhınştım ula hele dur gusura bahba culum geldi gidirem

MÜKERREM KALKAN
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ







ÖLİ EVİ
selim:alo ne oğlum ölü evindeyük gaynanacik sağlammi ne ha yok unutmadım unutmadım tamam
kimi tamam onida alir gelirem
selim:ahşam maçimiz varda hali sahada
murat:he he
murat:of of rehmetlik rehmetlik
murat:rehmetlik geçen gün bi cigara istemişti benden demek içine doğmuştu
gari:verdin
murat:yoh veremedim
gari:eyetmişsen sigara tohinirdi
mehmet:geçen gün bene el salladı arabadan demah içine doğmuş
gari:sende salladın
mehmet:he
gari:eyetmissin
gari:oy herim benim
gari:oyaman oy duymadan getti
gari:oyaman eyle ahilliydi benim herifin eyle ahilliydi
gari:tohtorlar gadar her şeyi bilirdi mühendisler gibi yazardı çizerdi
giri:oy ingilizce bilirdi
gari:oy fransızca bilirdi
gari:oy japonca bilirdi
gari:oy rusça bilirdi
gari:oy eyle ahlliydi benim herifim eyle ahılliydi
mehmet:ece tamam acini anliremde benim emim kor çobalın biriydi nerden bilirdi ing japonca
gari:bilmezdi ama gayretliydi

MÜKERREM KALKAN
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ










VASİYET
mehmet:IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
selim:valla be sefer hasta anam
mehmet:la ne duriysan oğlum ohusana da ölir ecem
mehmet:IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
gari:aman ölirem oğul ölirem öilirem oğul ölirem
gari:hastayam ölirem ölirem
mehmet:va va ezem dirildi neye ohiysin oğlum ezem dirildi la bırah ohumayı
selim:oy gurban olim ana eysen
gari:nerden ey olim oğlum ölimeyligi
mehmet:eysen eze eysen maşallah rengin benzin üsten geldi maşallah
selim:ana valla sufatan nur direhlendi valla eysem
gari:ölirem oğil ölirem
mehmet:yoh yoh eysen
mehmet:eze aylen aşi yaptirim çorba içersen
gari:nerden içim oğul teooooo
mehmet:sene gidim muz alim
gari:neyyy
mehmet:muz
gari:muş
gari:acap yiye bülürem
mehmet:yersen yer
gari:peki ayle 4 5 dene getür bahim yiyi bilecemmi
mehmet:4 5 dene
kız:eysen ana
gari:gız ellerin gırılmiya o nasil vurdun eyle düşmanlığa ben bilirem
gari:ölende bile rahat vermirsen goymaysın bi ağız dadiynan ölim
gari:ağzim dilim guridi gız abu terimi bi silll
gari:gız ellerin gırılmiya o nasil silmek orucun bula ölirem oğul ölirem ölirem
gari:aman oğul durumum heç ey devül
gari:bari ölmeden vasiyetimi edim sora dövüşmeyin
gari:bahın vereceğim şeyleri ganaat edin
gari:elimde avucumda olanlari size verecem daha kime verecemki
gari:çulmitilimi cirbaha nurillaha verirem
gari:gırıh turşi çöpini gudih sedata
gari:dibi düşmüş fışgı sepetini cello bello zeynebe
gari:galaysız guşganayı dıngılım ayşaya
gari:dabanı delik gışlık şam çoraplarimi çılgısız sebehata
gari:50 sene önce rahmetliğin bene aldığı hamur rehnesini hımihli zehraya
gari:ohlavimi caggıli mugguli mablağımi südühlü mugumuye
gari:hirarda sahladığım yamalı beşlim malimi cırıh feruduna
gari:rahmetli bir gariden galan pasli bıçağı 4 dodah semihe
gari:tandur başındaki ecen gelini ezem gilin köksala verirem
gari:ölirem oğul ölirem
mehmet:ıııııııııııııııııııııııııııı
selim:valla bu sefer haggat getti
gari:ola neye ağliysiz ola ben bilirem hoç benim öldüğüme ağlamiysiz
gari:heeeeee çul çaput verdim ana ağliysiz hemii sizi hinoğlu hinler
gari:ola inadiza ölmiyecem hele senin gelin
gari:ölmiyecem ölmiyecem
gari:sizi öldürmeden ölmiyecem

Mehmet ÇELİK
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ